Navigation
  User Options
  Quick Links


Your #1 community for graphics, layouts, glitter text, animated backgrounds and more.



(offline)
Name:   rawrRanking:   --
Birthday:   1995-03-01Country:   United States
Joined:   2007-11-07Location:   a small midwestern town (:
Posts:   0 comments
Uploads:   25 graphics  (nothing yet)Visits:   0 visits
Web:   
if you have a myspace add me www.myspace.com/chachachacharmin1


NOTE: my graphics all suck i havent made any since i was in about 6th grade? idk
but if i ever get really bored i will probably end up making new ones and work on deleting my old ones
but till then just be patient and enjoy my page







LAURENNN :D

Lauren youu are my best friend, no one or nothing can change thatt. Everytimee i come over we have to go to the gas station anywhere from 10 PM to 4 AM :D we always end up getting stalked so we have to run home and end up cutting through peoples lawns. lmao
we have only known each other for a year, but i already know basically everything about you and am practically family, i mean this summer i will like LIVE at your house :D


LAURANNNNN :D

you're my lunch buddy and coloring buddy lmaoo
Lauren just doesnt have the attention span to color for 5 hours hahah
one day we are truly going scuba diving in california HAHA
you are the most fun to hang out with go on ROAD TRIPS with for like 3 hours then sing and headbang in the car lmao you know Jake was jealous ;D "omg guess who i just saw.." "lemme guess big bird?" "YESS!!! EEEK" "OMG LIZZIE OBSESSIVE MUCH" hahah xD i love you and our walks to the gas station with jake at 2 am :D

EMILYYY:D

I am soo glad you tranfered to my school from catholic school.
there is so much i could say about you Emily. i mean you are probably my craziest best friend ever, but thats why i love you. :D
everytime we go to the mall we have the craziest times playing floor hockey with the box, buying everythign with your moms money, having your mom theire when ashe is drunk, running away from her when she is drunk then calling your dad xD
haha good times good times
i lovee you kangaroo
Olive juice :D

BRITTANY

wow we have been friends since 3rd grade and we have deiffinately had the best times together :D
like the first time you stayed at my house, we stayed up all night playing the sims lolol
crazy new years parties at your house are awesome. making whirl pools in your pool
and we can find things to do with the food we dont wanna eat at lunch lmao evans house.... anyways
you are my best friend and always will be

CARLIE

you are amazing, you really care about me and always want to help me when im not feeling the best. i love how we dont even care if we are late for 3rd period anymore cause the teacher is stupid xD.
lmao you are frikken awesome you say you wouldnt like me if i was a normal personn and i take that as a compliment :D


JAKEE

seriously you are the best guy everrr :D you always make me laugh
all i can say about you is your frikken awesome :D

LUCAS
omg bestest friends since 2nd gradee man
you can alwayss make me laugh, especially at lunch :D
ahh you are awesomeee


Ryan
omg my like only friend that is actually shorter then me!
you always agree with me and go along with the games i make up at lunch even if other people are to busy too xD
you are an amzingg BUNNY (#1) xD

Stuart
CANDIANN BESTT FRANNN :D
hahayou are an interesting person but your still my friend aha





rawr's buddies:
Login or register to add rawr as your friend!
User Comments

Add your comment. Please login or register to submit your comment.